Leeuwerikplein 1 B 5922 VL Venlo-Blerick
Header afbeelding

Telefonische bereikbaarheid

Sinds kort maken wij gebruik van een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu, waarbij wij u de mogelijkheid bieden om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen!
U kunt bijvoorbeeld, om een uitslag op te vragen, een korte, niet dringende vraag te stellen, of een afspraak te maken een terugbelverzoek inspreken bij de digitale assistente.
U wordt dan tijdens een door u gekozen tijdsblok teruggebeld door de assistente.

Let er dan wel op dat u bereikbaar bent binnen uw gekozen tijdsblok en de assistente niet onverhoopt een voicemail aan de lijn krijgt! Zowel voor ons als voor u is dit erg frustrerend.

Er zijn een aantal zaken die u ook kunt regelen ook als wij gesloten zijn. Zo kunt u via het patiëntenportaal een herhaalrecept altijd aanvragen en kunt u 24 uur per dag uw afspraak annuleren mocht de afspraak niet meer nodig
zijn.

Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en efficiënter omgaan met uw en onze tijd zodat wij ‘nog’ meer aandacht voor u als patiënt hebben.

Luistert u daarom, als u belt goed naar de keuzes in het menu.